איך בונים דף נחיתה

    איך בונים דף נחיתה שעובד

    דף נחיתה הוא דף אינטרנטי אשר נושא מסר פרסומי ממוקד ומסקרן שמטרתו הובלת הגולש להשארת פרטי ההתקשרות שלו בשדות יצירת קשר. חשוב לציין כי דף נחיתה הוא דף 'עצמאי' שבתוכו יכול להיות קישור לאתר מסוים או לטופס יצירת קשר והוא אינו מהווה חלק מאתר אינטרנט זה או אחר.

    דף נחיתה- כל היתרונות באחד

    ניתן לומר כי דף נחיתה מהווה את אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר באינטרנט וזאת משום האפקטיביות הרבה שלו. רבות דובר על יתרונותיו הרבים והזולים של דף נחיתה וזאת במקום כלים שיווקיים אחרים ובניית אתרי אינטרנט שעלותם גבוהה. יש לקחת בחשבון כי כאן מדובר על דף אחד המעוצב בקפידה. המלל שבו קצר, תמציתי וממוקד. פעמים רבות המלל נכתב על ידי קופירייטר אשר מצליח באמצעות טקסט קצר ליצור את אותה סקרנות ולמתג את השירות או המוצר בצורה הטובה ביותר. כל אחד מאיתנו מודע לעובדה כי מדי שנה שחולפת  הדרישה אל מוצרי ושירותי "אינסטנט" הולכת וגוברת ולכן גם סבלנותו של הצרכן מתקצרת. מחקרים מצביעים על כך שגולש ממוצע ישהה בדף כמה שניות בלבד, אלא אם הדף יצר בו סקרנות. דף נחיתה הוא אחד הכלים היעילים ביותר ליצירת אותה סקרנות. כאן יש לשים דגש על עיצוב מרשים של הדף, צבעים המותאמים למסר, מסר ממוקד והנעה לפעולה.

    דגשים לבנייה של דף נחיתה

    קיימת חוקיות ברורה לבנייה של דף נחיתה. הכללים הברורים מובילים לכך שדף הנחיתה יהיה אטרקטיבי כמה שיותר ויניע את הגולש לפעולה. בניית דף נחיתה תמיד תכלול את הדברים הבאים:
    • עיצוב- כאן יש לכם אפשרות להוכיח את המקצועיות של החברה או העסק שלכם. ההמלצה היא להקדיש לעיצוב מרשים אך סולידי. אנשים רבים עושים את הטעות של דגש על המלל בלבד ועיצוב חובבני, דבר אשר משדר לגולש כי מדובר בעסק חובבני אשר לא שם לב לפרטים או שאינו יכול למממן דף נחיתה המעוצב בצורה מוקפדת ומרשימה.
    • תוכן- התוכן תמיד נחלק לשניים. החלק הראשון יהיה מורכב מכותרת שיווקית ומוכרת אשר תסקרן או תמכור את השירות או המוצר שלשמו בניתם דף נחיתה. אי שימת לב לכותרת או העיקשות לשחק את תפקיד הקופירייטר בעצמכם כאשר אין לכם כשרון בכתיבה יכול להכשיל את המטרה. החלק השני של התוכן הוא כתיבת מלל שיווקי, קצר וממוקד שבו יפורטו כל התועלות של המוצר, דהיינו, מדוע ישתלם לגולש לרכוש את אותו מוצר. חשוב להסתייע בכותב תוכן מקצועי ובעל מוניטין בכל הקשר אל תכנים שיווקיים ומשפטי קופירייטינג.
    • נראות- בחירה של תמונות ברורות ואיכותיות של המוצר או תמונות מבדרות הקשורות אל תחום השירות אשר ילכדו את עיני הגולשים.
    • קישורים- תמיד יש להטמיע קישורים אשר מובילים לאינפורמציה מורחבת אודות המוצר או השירות או לאתר המפרסם.
    • פרטי התקשרות- הדף חייב להכיל את כל פרטי ההתקשרות של העסק שלכם וכן מספר שדות בהן הגולש יוכל להשאיר את פרטי ההתקשרות שלו.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן