המדריך ליצירת דף נחיתה

    המדריך השלם ליצירת דף נחיתה ממיר

    דף נחיתה מהווה את אחד מהכלים המוצלחים לשיווק העסק ויצירת הפניות. מחקרים של אנשי מקצוע מצביעים על כך ששיפור דף הנחיתה או בנייה של דף נחיתה חדש אפקטיביים במיוחד בכל הקשור אל כמות התנועה אשר מגיעה לאתר האינטרנט של הלקוח. מאמר זה יגולל בפניכם את כל הדברים החשובים אודות יצירת דף נחיתה ממיר.

    קביעת מטרות

    הצעד הראשון תמיד צריך להיות בנוי מהחלטות ברורות לגבי דף הנחיתה. כאן, חשוב להגדיר מדוע אתם מעוניינים בדף נחיתה על פני כלים שיווקיים אחרים, מהי אותה פעולה אותה אתם מעוניינים שיבצע הגולש בדף הנחיתה, מה הן הציפיות של הגולש המגיע אל דף הנחיתה שלכם ומהי הדרך הטובה ביותר ליצור את השילוב המושלם בין המטרות שלכם לבין הרצונות של הגולש.

    חשוב לקחת בחשבון כי כל אחד מאיתנו מעוניין בכמה שיותר דברים וקובע לעצמו מספר מטרות בחיים, אך כאשר מדובר על דף נחיתה חשוב לקבוע מטרה אחת בלבד וליישם אותה.

    דף נחיתה - טעויות נפוצות

    רוב האנשים מאבדים את הידיים והרגליים ובעיקר את המטרה של דף הנחיתה כאשר הם מגיעים לשלב העיצוב שלו והאפשרויות הטמונות בו. ישנם דפי נחיתה עמוסים מאוד מבחינת אלמנטים גרפים, דבר אשר יכול ליצור כאוס בעולמו של מומחה וישנם דפים עם כל כך הרבה קישורים וכפתורים שהגולש אינו יודע במה לבחור ומתחיל לנסות את הכל ותוך כדי אתם מפספסים את הגשמת המטרה העיקרית לשמה בניתם דף נחיתה. הבעיה הכי גדולה בדף נחיתה היא שהוא יפספס את המטרה שלו וזאת משום ההתלהבות של בעל העסק מכל מיני אלמנטים ויזואליים מרשימים. דף נחיתה חייב להיות ממוקד וזאת על מנת למקד את הגולש.

    דף נחיתה - בונים את הדף בצורה הנכונה

    כותרת אטרקטיבית- הכותרת הראשית היא הכותרת הגדולה אותה אנחנו רואים איך שאנו מגיעים לדף הנחיתה. כאן ההמלצה היא להקדיש לצבע, לצורת הפונט ולקופירייטינג של הטקסט. אזכור של תועלת השירות או המוצר בכותרת הראשית, תוליד דף נחיתה מנצח.
    • כותרות משנה- כותרות אלו בדרך כלל ממוקמות מתחת לכותרת הראשית. יש לזכור כי המטרה היא להביא את הגולש לפעולה של השארת הפרטים או לחיצה על כפתור אשר מוביל אותו לאתר עצמו. יש לקחת בחשבון כי כל הדף אמור לציין את כל התועלות שהלקוח יקבל כתוצאה מלחיצה על כפתור מסוים או מילוי הפרטים ולא לדבר על איכותיות החברה והמוניטין שלה.
    תמונות ומדיה- אם מדובר על מוצר אשר יכול להשפיע על X להיראות Y תוך פרק זמן, תמונה יכולה להיות כלי שכנוע נפלא. כמו למשל תמונות לפני ואחרי בדף הנחיתה. דבר זה תקף גם לגבי קטע וידיאו קצר, ממוקד ומרשים.  תמונות וקטעי וידיאו אשר ישמשו כהוכחה ליעילות המוצר, קרוב לוודאי יגרמו לגולש לנקוט בפעולה.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן