מדוע יש צורך במערכת לניהול תוכן?

    אחד מתנאי הסף הנדרשים על ידי בעליהם של אתרים תדמיתיים ושיווקיים הוא האפשרות לנהל את התכנים שלהם. חברת Digit בונה אתרים בכלל ואתרים המיועדים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בפרט.

    אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים בבניית אתרים על פי צרכי הלקוחות, לאחר אפיונם והגדרתם, מעמידים לרשותכם צוות שיבנה עבורכם את האתר המיוחל. אתר מושקע, מעוצב, המותאם באופן אישי לצרכים ולמטרות, עם אפשרות להעשירו במספר עמודים רב ככל שתרצו, אפשרות בלתי מוגבלת להזין תוכן ולנהל אותו, וכל זאת תוך כדי שירות אישי בכל עת.

    חשיבותה של מערכת ניהול תוכן

    אתר שמוטמע בו ממשק המאפשר ניהול תוכן עצמאי, עדכון שוטף של האתר, אפשרות לכתוב ולערוך בו מסמכים (ואפשרות לקבל תמיכה טלפונית ולהסתייע בסרטוני הדרכה להמחשה ויזואלית של מגוון האפשרויות) הוא אתר שעשוי להניב תועלת רבה לבעליו.

    אתרים ברשת האינטרנט הם, בהגדרתם ובמהותם, ערכים דינאמיים. כאשר מופקד בידיכם מנגנון ניהול תוכן אתם יכולים לשלוט באופן פשוט בתנועה  של גולשים אל אתרכם וביצירת חיבורים וקישורים אל אתרים ואל לקוחות פוטנציאליים.

    חברת Digit מציעה ללקוחותיה שירות בניית אתרים מקצועי ויסודי במחירים תחרותיים ואטרקטיביים- אשר לדעת לא מעט מהם הם "מחירי מציאה"- במירכאות ובלעדיהן, אשר בחינתם על פי משוואת עלות-תועלת מעלה, כי כדאיות הפנייה אל החבר לבנות אתר עם מערכת ניהול תוכן מוצדקת, כדאית ומועילה.

    מערכת ניהול תוכן מאפשרת לשלוט אל פרמטרים חשובים ביותר כגון: העלאת תמונות המעשירות את האתר והופכות את הגלישה בו לחוויה, עדכון שוטף של טקסטים ושל שאר השירותים המוצעים באתר (לרבות מבצעים, הנחות והטבות שונות), אופטימיזציה של התוכן וביצוע שיפורים ושדרוגים נדרשים או מבוקשים ללא תשלום נוסף לחברה המספקת שירות של בניית אתרים.

    יחס מיטבי של עלות-תועלת

    יתרון חשוב נוסף של אתר עם אפשרות לניהול עצמאי של תכניו הוא הפחתת העלות הראשונית של בניית האתר.

    מערכת לניהול תכנים של חברתנו מאפשרת לבעלי האתרים למקסם את היתרונות ואת התועלות הגלומות בהם: הכנסת טקסט חופשי, הוספת תמונות,  שימוש בעיצובים ובהסרתם, שינוי פרמטרים בטבלאות, עימוד טקסט ליד תמונה, ביצוע  העתקה והדבקה, הוספת קישורים, שינוי גודל וצבע פונט, ופרמטר חשוב ביתר, אולי החשוב ביותר- התאמה למנועי חיפוש.

    על מנת להפוך את האתר שלכם למנוע ולמנוף שיווקי, חשוב שיהיו בו ממשקים נוחים לתפעול הן לכם, בעלי האתר, והן לגולשים, המשתמשים, אשר לחוויית הגלישה שלהם עשויה להיות השפעה מכרעת, אולי דרמטית, על הסיכוי להיהפך ללקוחות.

    החברה שלנו בונה עבור לקוחותיה אתרים שישמשו אותם למיצובם, לבידולם ובעיקר למיתוגם כמי שמציעים מוצר או שירות אשר על אף קיומם של מתחרים הוא ללא תחרות. האתרים שלנו מסייעים לכם להבליט את היתרונות היחסיים שלכם ולמקסם אותם. מערכת לניהול תכנים מבית Digit מאפשרת ללקוחות לשלוט על מנוע השיווק האפקטיבי ביותר שלהם.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן