מה זה קידום אתרים?

    קידום אתרים הוא בעצם שיווק האתר שלך. כאשר רוצים לקדם עסק יש לפרסם במדיות שונות כגון עיתונות, שלטי חוצות, טלויזיה, רדיו ועוד. בכדי לקדם אתר אינטרנט בצורה היעילה ביותר יש להיות נוכח קודם כל ברשת האינטרנט.

    פרסום או נוכחות ברשת האינטרנט חשובה מאוד לאתר שרוצה נפח תנועה של גולשים. אתר שצריך שיגיעו אליו גולשים המתעניינים בהיצע של העסק חייב להיות מפורסם, מקודם, ברשת.

    קידום אתרים הוא אחד ממרכיבי הפרסום הקיימים ודוחפים לחשיפה. ניתן להגיע לחשיפה בשלושת הדרכים הבאות:
    1.       קידום אורגני בגוגל
    2.       קידום ממומן
    3.       פרסום באנרים

    נתחיל עם השיטה הפחות יעילה לעסקים קטנים בינוניים, שיטת הבאנרים.
    בדרך זו ניתן ליצור מיתוג ולהגיע לחשיפה גבוהה אך העלויות הגבוהות והתוצאות האיטיות מתאימות יותר לאתרים ועסקים גדולים עם תקציבי פרסום גבוהים מאוד.

    קידום אתרים ממומן הינו קידום האתר בגוגל בקישורים הממומנים.
    בביצוע החיפוש בגוגל ניתן לראות הפרדה עדינה בין סוגי התוצאות. יש את התוצאות מצד ימין ויש את התוצאות מצד שמאל, אלו משמאל הם הקישורים הממומנים.
    בכדי להופיע בתוצאות אלו ניתן לפתוח חשבון בגוגל ולעדכן קמפיין פרסום. הקמפיין מבוסס מילות חיפוש שאתם תגדירו ותקציב חודשי או יומי שאתם תגדירו.
    התשלום במסע פרסום כזה מתבצע על בסיס הקלקות. בכל פעם שמישהו מחפש את המילים שהגדרתם ולוחץ על הקישור שלכם אתם תחוייבו במספר שקלים בהתאם לעלות שנקבעה בגוגל והתקציב שלכם.
    התוצאה היא שכל מי שהגיע לאתר שלכם עלה לכם מספר שקלים, משלב זה העבודה היא שלכם באתר והיא לשכנע כמה שיותר מהר את הגולש להתקשר אליכם או לשלוח פרטים בטופס יצירת הקשר.

    קידום אתרים אורגני הוא קידום האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל וכמה שיותר גבוה בראש העמוד.
    העבודה כאן היא יותר קשה מקידום ממומן והתוצאות שלה יכולות להגיע לאחר מספר שבועות ועד מספר חודשים.
    הרעיון מתבסס על בניית האתר נכון וע"י כך גוגל סורק את האתר וממליץ עליו יותר על פי נוסחאות של גוגל.
    בניית האתר נכון נשענת על שלושה פרמטרים:
    1.       בנייה טכנית נכונה ומותאמת דרישות גוגל
    2.       עדכון תוכן נכון ויעיל
    3.       שיווק האתר ויצירת תנועה לאתר

    בנייה טכנית נכונה עוזרת קודם כל לגוגל לקרוא את האתר טוב יותר. אם גוגל לא יכול לקרוא את התכנים באתר הוא יוותר עליו או על חלק מהתכנים המצויים בו.

    עדכון תוכן דורש למלא כמה שיותר את האתר במאמרים ותכנים קריאים על מנת לנפח את גודל האתר ולהעשיר אותו במידע. התוכן חייב להיות אמיתי וקשור לנושא האתר אותו אתם משווקים. המאמרים צריכים לכלול את מילות החיפוש שרוצים לקדם ורשום נכון.

    שיווק האתר הינו החלפת קישורים עם אתרים אחרים או יצירת כתבות באתרים חדשותיים המפנים תנועה לאתר שלך. ניתן ליצור תנועה בפורומים, בלוגים, תגובות למאמרים וכל אפשרות קיימת ברשת.

    המלצות שלנו הן:
    1.       בניית אתר מותאם גוגל
    אנו בונים את האתרים שלנו מותאמים גוגל ברמה הטכנית, אופטימיזציה של האתר.
    לכל האתרים שלנו יש במערכת ניהול התוכן אפשרות שליטה על התכנים באתר וכלים לעדכון של גוגל.
    2.       קידום פסיבי
    מומלץ לתת לאתר תקופת חדירה בה גוגל מעדכן את האתר שלך במאגר האתרים ובתקופה זו לערוך את
              האתר נכון עם תכנים רבים ככל שניתן.
    ישנם אתרים שלנו שהגיעו לעמוד הראשון בתחומם ללא קידום וללא עלויות.
    3.       קידום ממומן
    במידה וראיתם כי קצרה סבלנותכם ואתם רוצים להביא תנועה לאתר, השיטה המהירה ביותר היא יצירת
              מסע פרסום בגוגל. ניתן לפתוח מסע פרסום באופן עצמאי ולעדכן את התקציב המיוחל.
    ישנן חברות שנותנות את השירות הזה אך כדאי להתחיל לבד, חבל לשלם כסף לחברה בעבור משהו
              שאתם יכולים להתחיל לבד, תנסו.
    4.       קידום אורגני SEO
    השלב הקשה ביותר הוא הקידום האורגני. ברגע שהגעתם להחלטה זו ניתן להתחיל לנסות לבד או לפנות
              לשירות חיצוני. התהליך הוא ארוך, לוקח זמן להגיע לתוצאות ואתם שותפים לתהליך.
    ניתן למצוא חברות שנותנות שירות זה אך מומלץ לוודא כי אכן זו חברה אמינה עם הצלחות מוכחות.
    באתרים שלנו ניתן למצוא מערכת ניהול תוכן הכוללת כלים לקידום האתר כגון:
    -          אפשרות עדכון מילות חיפוש ב-TITLE ברמת אתר ו/או עמוד
    -          אפשרות עדכון DESCRIPTION ברמת אתר ו/או עמוד
    -          אפשרות עדכון KEYWORDS ברמת אתר ו/או עמוד
    -          אפשרות עדכון LINKS וטקסטים בתחתית האתר ברמת אתר ו/או עמוד
    -          אפשרות חיבור GOOGLE Analytics
    -          אפשרות חיבור GOOGLE Conversion
    -          אפשרות חיבור TAG Verifyקידום אתר הוא דבר חשוב מאוד, אין לשכוח סעיף זה על מנת להביא תנועה לאתר. כדאי להתקדם שלב אחרי שלב בכדי לא להוציא יותר מידי כסף מיותר ולהתנהל בחוכמה, כדאי להכיר את השוק שלכם, את המתחרים וככה להבין עלויות ושיטות פעולה.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן