עקרונות בעיצוב אתרים

    מספר עקרונות בעיצוב אתרים

    המשפט "אל תסתכל על העיצוב של האתר אלא על התוכן שבו" הוא משפט יפה, אך כאשר מדובר על אתר אינטרנט ניתן לומר כי מבחן המציאות אכזרי יותר. טבע האדם בא לידי ביטוי בחושים אשר קולטים צבעים, ריחות וטעמים טרם השכל נכנס לפעולה. דבר זה בא לידי ביטוי גם בכל הקשור אל עיצוב אתרים.

    כיום, כאשר כמות אתרי האינטרנט כה גדולה, כל אתר אינטרנט חייב לתפוס את עינו ולגרות את חושיו וסקרנותו של הגולש על מנת שהוא יישאר בו ויבחר לעיין במידע הנוסף אותו הוא מציע לגולש. אנחנו מומחים בשילוב מנצח של עיצוב האתר באופן בו הגולש לא יוכל להתעלם ממנו ובניית האתר בתאימות מלאה לפעולות קידום וערך מוסף לגולשים המבקרים בו.

    Dig it מציעה לכם שירות עיצוב אתרים על ידי צוות מעצבים מקצועי, יצירתי ומנוסה. אנו יודעים כי העיצוב של אתר אינטרנט הוא החליפה אשר בחר העסק ללבוש בבואו לערוך פגישת היכרות ראשונית עם הגולש ולכן אנשי המקצוע המומחים של חברתנו שמים דגש על אפיון מקדים דקדקני אשר יוביל לעיצוב חדשני מרשים ומסקרן שיספק לעסק שלכם את אותו מיתוג ובידול משאר החברות המתחרות.

    עיצוב אתרים מוצלח משמע היכולת של אתר האינטרנט לסקרן ולמשוך את הגולש להישאר בו יותר מכמה שניות ולסקור את כל מה שהאתר מציע ללקוחות הפוטנציאליים, אם מדובר במלל, תמונות של מוצרים ולבסוף אפשרות קלה וידידותית של רכישת המוצר/ השירות או יצירת קשר עם העסק לקבלת השירות.

    מה אנחנו מבטיחים לכם?

    • צוות מומחים- מעצבי אתרים בעלי ניסיון שעברו סינון קפדני, הכשרה מקצועית גבוהה והוכיחו את הידע והיצירתיות שלהם בעיצוב אתרים בסגנונות עיצוב שונים טרם הם הגיע אל חברתנו.
    • תוכנות- ידע רב ושימוש בתוכנות גרפיות מתקדמות כמו למשל פוטושופ, פלאש ועוד.
    • ליווי אישי- המעצבים שלנו מלווים את הלקוח משלב האפיון ועד סיום עיצוב האתר תוך דגש על שקיפות בתהליכי העבודה, אפיון מדויק של עיצוב האתר בהתבסס על דרישות הלקוח, אופיו השיווקי- תדמיתי של העסק ומיתוג העסק משאר המתחרים בתחום ועיצוב אתר המותאם לקהל היעד הנבחר תוך דגש על איכות וחוויית הגולש.
    • הרגלי גלישה- חברתנו שמה דגש על מחקר ולמידת הרגלי הגלישה של קהל היעד ומעצבת את האתר בצורה ידידותית אשר תהפוך את חוויית הגלישה באתר לקלה ומוכרת לגולש. חוקיות האתר המעוצב מותאם להרגלי הגולשים.
    • התאמה תקציבית- התאמה של עיצוב חדשני, יצירתי ומסקרן לדרישותיו התקציביות של הלקוח.

    מעוניינים בחברה מקצועית שתתכנן את קונספט עיצוב אתר האינטרנט שלכם מבחינת צבעים, תמונות, דימויים, עיצוב הפונטים והמסגרות של התכנים ועוד? מעוניינים בעיצוב אתרים שמוביל לאתר נקי, אלגנטי אך עדיין שומר על הקו היצירתי והמרשים בלי להעמיס על עיני הגולש? מעוניינים בחברה אשר תצליח לשלב בהיבט העיצוב של האתר את כל התכנים, התמונות, השירותים והמוצרים בצורה מושכת לעין?

    פנו אלינו באמצעות מילוי טופס יצירת קשר ואנו מבטיחים לכם תוצאה משביעת רצון

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן