קצת עלינו
אנחנו יודעים עד כמה העסק שלכם זקוק לאתר שמניב תוצאות. בעזרת שימוש בטכנולוגיית קוד פתוח במערכת וורדפרס, העדכנית ביותר ובעיצוב חכם, אנו מציעים בניית אתרים באינטרנט אשר בנויים היטב, נראים מצוין, קלים לתפעול ומאפשרים ללקוחות לקבל מוצר יעיל ואפקטיבי לניהול הנוכחות שלהם ברשת. אנחנו מבינים בדיוק את הצורך של הלקוח ויודעים לספק לו פתרונות בקשת רחבה של תחומים, החל מבניית האתר והעיצוב, וגם לאחר מכן, בעזרת אחסון, שירות לקוחות ואחריות מלאה.
את המומחיות שלנו, בניית אתרים בוורדפרס, אנו מציעים במחיר הוגן ואטרקטיבי. בניית אתרים לעסקים היא עבודה למקצוענים. תנו לנו להוביל אתכם למוצר האיכותי ביותר שהעסק שלכם צריך.
תהליכי עבודה

1

אפיון
אפיון אתר הוא הסיכום והמדריך בין הלקוח לבין החברה.על פי אפיון זה המעצב יעצב את האתר, המתכנת יבנה את האתר וכל הסובבים יתכנסו להביא לסיום פרויקט וצלח על פי אמות המידה של האפיון. כל אתר מתחיל באפיון ותיאום ציפיות, כך כולם יודעים מה נדרש, מזרז תהליכים ומונע אכזבות.

2

עיצוב
העיצוב של האתר הוא חלון הראווה שלכם באינטרנט. העיצוב הוא הדבר הראשון שהגולשים מבחינים בו כשהם נכנסים לאתר. העיצוב משדר את הרושם שתרצו להעביר, את המקצועיות ואת האמינות שלכם כבעלי עסק. אתרים מעוצבים היא המומחיות של צוות המעצבים שלנו, המתמחים בעיצוב אתרי אינטרנט.

3

בניה
צוות הפיתוח יגש לעבודת בניית האתר מייד לאחר אישור סקיצת עיצוב האתר. האתר יבנה במערכת וורדפרס בעלת ניהול תוכן לשליטה נוחה של בעל האתר עם יכולת הוספה ועריכה של עמודים וכפתורים בתפריטים. האתרים מותאמים לכל רזולוציה כולל מכשירי טלפון ניידים.
לקוחות מספרים
  • חביבה רוטשילד
    חביבה רוטשילד, http://www.tovabemilim.co.il

    ערן ועופר היקרים, תודה, תודה ועוד המון תודות, פשוט זכיתי. ביחס חם, מענה מקצועי, אדיבות, סבר פנים נעים. מהרגע שכף רגלי נחתה אצלכם, הרגשתי שזה המקום לבנות את האתר שלי. משהו בקשר הבין אישי אתכם הצליח ללא מאמץ. זה זרם, קלח והכל במהירות האור, מי היה מאמין שהכרנו לפני שבועות ספורים ... שמחתי להתייעץ איתך…

  • לילך משה שמלה
    לילך משה שמלה,

    שמי לילך משה שמלה ובנינו - בעלי ואנוכי, אתר למשרד עורכי הדין של בעלי בחברתכם. במסגרת בניית האתר עבדנו רבות ובאופן צמוד עם ערן. אני מודעת לכך שאני נחשבת פרפקציוניסטית ובעלת דרישות מרובות, אך ערן התמודד עם זאת ללא דופי! הוא גילה מקצועיות מרובה, סבלנות, שירותיות ויעילות! בזכותו - המלצנו למכרים ומשפחה על חברתכם ועל…

  • ד”ר נצח גורן, פסיכולוג קוגנטיבי-התנהגותי
    ד"ר נצח גורן, פסיכולוג קוגנטיבי-התנהגותי,

    במהלך החודשים האחרונים עבדתי מול חן וערן (שירות לקוחות) שליוו וניהלו בניית אתר עבורי. רציתי לציין לטובה את השירות המקצועי והאדיב שקיבלתי מהם, שירות ברמה גבוהה ביותר בהשוואה לכל שירות אחר אשר קיבלתי בארץ.

  • רונן ישראל, מנכל אגם 2000 דפוס משי
    רונן ישראל, מנכל אגם 2000 דפוס משי,

    לאחרונה סיימנו בהצלחה הקמת אתר חדש בשיתוף פעולה עם חברתכם, אני רוצה לציין לטובה את האיש שעבד מולנו ערן בן הרויה!!! יעיל, מהיר תפיסה ומקצועי!! אני שמח להיות לקוח שלכם ... כל הכבוד.

  • לימור שרעבי, זומבה סנטר
    לימור שרעבי, זומבה סנטר,

    הבעת תודה והערכה אני רוצה להודות ולשבח את הצוות המדהים שלכם! לאחר חיפוש באינטרנט, מצאתי אתכם, מחיר הוגן וסביר לבניית אתר. לאחר שיחה עם בן, החלטתי להגיע לפגישה. יש לציין שמחיר האתר עלה יותר ממה שחשבתי - מכיוון שרציתי דברים אחרים מעבר לבסיס, אך זה כבר לא ממש עניין. הרגשתי שהגעתי למקום שהוא בית וזה…

דילוג לתוכן