בניית אתרים בפייסבוק

    עולם האינטרנט מתפתח בקצב מהיר כאשר תמיד מחפשים חידושים ואת הדבר הבא.
    לעיתים מתפתחים מוצרים נחמדים אבל לא תופסים ולעיתים הגימיק והניסיון תופס והופך לדבר הבא, הדבר הבא שהוא חובה לכל בעל עסק ולכל העוסק באינטרנט. כזה הוא הפייסבוק, התחיל בקטן והפך למפלצת, מפלצת נחמדה שמספקת פלטפורמה לרשת חברתית.

    פייסבוק במהותו עוזר לאנשים להיות בקשר עם אנשים אחרים ולהפיץ ולהגדיל את מעגל החברים שלהם עד כדי החברים של החברים וכאלו שמעולם לא הכרנו. פלטפורמה זו, עקב היותה שמישה בקרב מספר עצום של משתמשים, הפכה להיות פלטפורמה טובה לבעלי עסקים, ממש כפי שגוגל התחילו ממנוע חיפוש למנוע פרסום.

    כיום הולך ומתהווה סטנדרט בו כל בעל עסק יקים חלון ראווה בפייסבוק, עמוד עסקי, ממש כפי שקיים סטנדרט בו בעל עסק לא יכול להישאר בלי אתר אינטרנט.

    השימוש בפייסבוק מאפשר לבעל עסק לפתוח חשבון עסקי – Fan Page.
    עמוד עסקי כזה מאפשר לעסק להיות בקשר רציף עם הלקוחות שלו ולצרף לקוחות חדשים.

    מה עושים עם עמוד עסקי בפייסבוק?

    1. כמה שיותר LIKE, כשפותחים עמוד חדש, ממש כמו שפותחים חשבון פרטי חדש, אין לכם חברים בחשבון, נקי.
    יש צורך להתחיל להפיץ את העמוד הזה, לשלוח לחברים הקרובים והמשפחה, לשלוח ללקוחות ולהגדיל את כמות הלייקים ככל שניתן.
    כל לייק כזה שיעשו לכם אומר שיש לכם חבר חדש בחשבון העסקי, חבר שיקבל בכל פעם את העדכונים שתפיצו.

    2. עדכונים שוטפים, לאחר שיש לכם חשבון והתחלתם לצרף חברים, יש להתחיל לעדכן ידיעות ב-WALL שלכם.
    כל ידיעה כזו תופיע בחשבונות של החברים שלכם ותקבל חשיפה הלאה, לחברים של החברים שלכם.
    ניתן להוציא ידיעות לגבי מוצרים או שירותים חדשים בעסק או חומר עדכני ורלוונטי בתחום שלכם, משהו שיעניין את החברים וקשור למהות העסק.
    יש לציין שהחברים שלכם בחשבון העסקי לא מצפים לעדכונים סתמיים על איזה משהו נחמד ששמעתם, ראיתם, הרגשתם, טיולים שלכם או מצבי רוח, החברים מצפים לעדכונים בתחום, דברים רלוונטיים לעסק שלכם.

    3. עמוד עסקי בפייסבוק ניתן לשדרג ולעשות אותו הרבה יותר מעניין בעזרת אנשי מקצוע בתחום בניית אתרים. כיום ניתן ליישם ולהטמיע בחשבון פייסבוק כל דבר שתחשבו עליו, החל מבניית עמוד נחיתה מעוצב עד להעתקת תוכן האתר שלכם במלואו והצגתו בפייסבוק כולל מוצרים מהחנות באתר, גלריית תמונות וכל זה גם בניהול תוכן דינאמי.
    בחשבון העסקי בפייסבוק ניתן להוסיף כפתורים לתפריט הראשי. בנוסף לקיר הראשי בו מתפרסמות הידיעות והמידע הבסיסי ניתן להוסיף כפתור כאשר לחיצה עליו תציג עמוד בעיצוב ובהתאמה אישית.

    עמוד עסקי מעוצב בפייסבוק הופך להיות סטנדרט, ממש כפי שכיום כמעט לא ניתן למצוא עסקים בלי אתר אינטרנט ככה מתפשטת המגמה של פייסבוק בה כל עסק יקבל במה ונוכחות, חלק בלתי נפרד מהחשיפה לעולם.
    יש לציין ולזכור, בלי יישום שלב 1 ושלב 2 שזה יצירת חברים והפצת עדכונים, החשיפה תהיה נמוכה ורמת ההתעניינות תלך ותפחת.

    חשבון עסקי מקצועי בפייסבוק

    אנו מאפשרים לבעלי אתרים לשדרג את החשבון העסקי בפייסבוק ולתת חלון ראווה איכותי יותר, מושקע, תדמית עסקית משכנעת ומקצועית. עמוד מעוצב יחשוף את הלקוח הפוטנציאלי לעסק רציני ומקצועי, לעסק מתקדם טכנולוגית, יעיל, חלון ראווה משכנע שיהפוך גולש מתעניין ללקוח.

    יצירת חלון ראווה מעוצב ומקצועי הופך גולש ללקוח, הגולש יוצר קשר מיידית מהפייסבוק ומאפשר השארת פרטים, LEAD, מהיר ונוח מבלי לעזוב את החשבון שלו בו הוא נמצא בפייסבוק, אין צורך להפנות לאתר שלכם, הופכים גולש ללקוח במהירות ובנוחות.

    חבילת פייסבוק בסיסית כוללת:

    • הטמעת מנגנוני פייסבוק באתר שלכם.
    • כפתור LIKE רגיל / מורחב.
    • מערכת תגובות למאמרים.
    • פתיחת עמוד עסקי.
    • עיצוב תמונת פרופיל בחשבון שלכם.
    • עיצוב ובניית עמוד נחיתה הכולל מסר שיווקי מדוייק וטופס השארת פרטים ליצירת קשר.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן