בניית אתרים בקוד פתוח

    בניית אתר אינטרנט הפכה לתנאי מחייב המציאות בשנים האחרונות וכיום יותר ויותר עסקים פונים לבניית אתר, מיד לאחר שהם קמים. יחד עם זאת בניית אתר אינטרנט אינה עניין לחובבנים, ולו רק בגלל העובדה שקיימות כמה וכמה אפשרויות העומדות בפני בעלי עסקים בבואם לבנות אתר אינטרנט, כאשר הבחירה לא תמיד קלה למי שאינו בעל ידע מקדים בתחום.

    אם כן, מה הן האפשרויות?

    בבסיסו של כל אתר עומדת מערכת ניהול תוכן כאשר ניתן לחלק את תחום ניהול התוכן של האתר לשתי פלטפורמות עיקריות והן – מערכות קוד פתוח ומערכות קוד סגור. בעוד שמערכות קוד סגור נמצאות לרוב בבעלותה של החברה המפתחת על צוות המתכנתים שלה, מערכות קוד פתוח כשמן כן הן, פתוחות לקהל הרחב. הן מתוחזקות על ידי מתכנתים שונים ברחבי העולם, כאשר בבסיסן של מערכות אלו עומד קוד המערכת שפיתוחו ושיתופו הנם נחלת הכלל.

    היתרונות אל מול החסרונות של בניית אתרים בקוד פתוח

    לבניית אתרים בקוד פתוח ישנם יתרונות רבים. קודם כל, מדובר בחיסכון עבור בעלי האתר מכיוון שניתן להשתמש בתבניות שמוצעות לציבור הרחב, רובן בחינם. כמו כן, ניתן להתחיל עם תבנית בסיסית ומשם לגדול ולהתקדם עם הזמן, מה גם שבעלי האתר אינם כבולים לחברה המפתחת אלא יכולים לעבוד עם מתכנתים שונים וכך להתנייד. יתרונות נוספים טמונים באפשרויות כמו הקמת ממשק האתר במהירות יחסית, גמישות לשינויים הנעשים בתחום וכדומה.
    כאשר מדובר באתר אינטרנט פשוט או מורכב, הרי שמערכת קוד פתוח תהווה פתרון מאוד אטרקטיבי, נוח וחסכוני. בל נשכח, שבסופו של יום, מערכות ניהול תוכן קוד פתוח הן המערכות הפופולריות ביותר לשימוש כיום.

    אלו סוגי מערכות ניהול קוד פתוח קיימות?

    למעוניינים לבנות אתר בקוד פתוח עומדות שלוש אפשרויות עיקריות, והן אתר מבוסס דרופל, מבוסס ג'ומלה ואתר מבוסס וורדפרס. שלושת מערכות אלו נחשבות למאוד מתקדמות ופופולריות כיום כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. בפועל אין אפשרות שטובה יותר מאחרת אלא שיש אפשרות שמתאימה יותר לצרכי העסק מהאחרות ולכן לפני שאתם מגיעים להחלטה, עליכם לבחון כמה פרמטרים עיקריים ביניהם – מטרת האתר, הפונקציונליות של המערכת, אפשרויות התמיכה, עלויות ההקמה, עלויות התחזוקה, איכות השירותים ועוד. כמו כן עליכם לוודא כי המערכת בבסיסה עונה על הצרכים העסקיים שלכם.
    למרות היתרונות של שלושת המערכות, אם בפופולריות עסקינן, הרי שמערכת ניהול וורדפרס הנה המבוקשת מכולן ולה המון יתרונות.

    היתרונות במערכת ניהול המבוססת על וורדפרס:

    • אתר מבוסס וורדפרס יהיה נוח לתפעול ויספק חוויית גלישה קלה ויעילה.
    • העלויות בבניית אתר וורדפרס יהיו נמוכות יותר באופן יחסי עקב העובדה שמרבית האלמנטים כבר מוטבעים במערכת.
    • באתר וורדפרס ניתן להחליף ולשנות את העיצוב בקלות ללא הצורך לשנות את כל האתר בהתאם.
    • לבעלי אתרי וורדפרס קיימת אפשרות להתקין תוספים בחינם.
    • מערכת ניהול וורדפרס חביבה על מנועי החיפוש ואידיאלית לקידום האתר.

    dig it בניית אתרים שעונה בדיוק על הצרכים שלך

    השאיפה שלנו בdig it היא להבין אתכם לעומק ולהתאים לכם אתר שעונה בדיוק על הצרכים שלכם. אנו מומחים בתחום של בניית אתרים בקוד פתוח, נלווה את הפרויקט לאורך כל שלבי ההתקשרות החל מהפגישה הראשונית ועד לאספקת תוצר מקצועי ואיכותי שעונה על כל הדרישות שהעליתם.
    מתלבטים בשאלות – איזה אתר עלינו לבנות? מה עדיף לעסק קוד פתוח או קוד סגור? לנו יש את כל התשובות עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לשבת אתכם ולבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר שתוביל למקסימום תוצאות.

    דילוג לתוכן