קידום אורגני בגוגל – כך תוכלו להתקדם בהצלחה!

    קידום אורגני בגוגל הוא אומנם תהליך עבודה מורכב ומאתגר, אך ההצלחה בו מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים הכוללים: עלייה במיקומים בתוצאות החיפוש, גידול מתמיד במספר הכניסות לאתר ושיפור משמעותי באחוזי ההמרה באתר. אם גם אתם רוצים להבטיח את הצלחתם במסגרת הליך קידום אתרים אורגני בגוגל, זה הזמן לפנות מספר דקות מזמנכם ולקרוא בעיון רב את השורות שלפניכם.

    גוגל - איך הוא עובד?
    גוגל, הנחשב למנוע החיפוש הגדול והמוביל ברשת, נותן מענה ליותר מ-3 מיליארד שאילתות חיפוש מדי יום, שלכל אחת מהן מאות עד מאות אלפי ולעיתים גם מיליוני תוצאות חיפוש. על מנת לעמוד באתגר הכביר הזה, חברת גוגל פיתחה אלגוריתם רב עוצמה המבצע מספר פעולות בעת ובעונה אחת: גם סורק כל דף תוכן קיים ברשת, גם מסווג ומאנדקס את האתרים השונים על פי תחומים ונושאים וגם מדרג את האתרים השונים על פי חשיבותם (בעיני גוגל כמובן) בהתאם לכל שאילתת חיפוש לה נדרש מנוע החיפוש. האלגוריתם של גוגל פועל לפי סדרה ארוכה של פרמטרים המשתנים ומתעדכנים מעת לעת, שלכל אחד מהם השפעה כזו או אחרת על תוצאות החיפוש ודירוג האתרים השונים בהן.

    קידום אורגני בגוגל - איך הוא עובד?
    כפי שציינו קודם, האלגוריתם של גוגל בודק פרמטרים שונים בכל אתר ואתר המצוי ברשת, כאשר פעולת הקידום האורגני נועדה לסדר מאפיינים שונים הקשורים באתר באופן כזה שיותאם גם לאופן בו האלגוריתם של גוגל מסווג ומאנדקס אתרים וגם לאופן בו הוא קובע את דירוגם בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום עיסוקם של האתרים המקודמים.

    פעולת הקידום האורגני בגוגל מיושמת על ידי חברות ואנשי קידום העוסקים ומתמחים בתחום, וככל שהניסיון והידע המקצועי של העוסקים במלאכה רחב יותר, כך הסבירות לקידומו הטבעי (אורגני) של האתר במעלה תוצאות החיפוש עולה. בהמשך נעסוק באופן בו מומלץ לבחור חברת קידום מובילה בתחום.

    מה המאפיינים העיקריים בהם מתמקדים אנשי המקצוע במסגרת הקידום האורגני בגוגל?
    כיום, ידוע שקיימים מספר מאפיינים ו/או פרמטרים עיקריים שלגביהם גוגל מייחסת חשיבות רבה לצורכי קביעת הדירוג של אתרים כאלו ואחרים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. מאפיינים אלו מופיעים גם בתוך האתר עצמו במסגרת מה שזה לכינוי: מאפייני ON PAGE וגם מאפיינים מחוץ לאתר הידועים בשם OFF PAGE.

    מאפייני ה- ONPAGE כוללים בין היתר את קוד האתר, את תגיות ה- מטא המופיעות באתר, את תוכן האתר עצמו, את נראות האתר ואת התאמתו של האתר לגלישה מיטבית באמצעי גלישה שונים ממחשב נייח ונייד ועד טאבלט וסמארטפון. מנגד, מאפייני ה-OFF PAGE כוללים התייחסות לכל הקישורים המפנים לאתר מכל רחבי הרשת וזאת במסגרת יצירת פרופיל קישורים איכותי והתייחסות לפעולות נוספות היכולות להוביל לתנועת גולשים באתר ממקורות אחרים ברשת שאינם גוגל. כל אחד מהמאפיינים הנ"ל, מהווים מדד כזה או אחר המשוקלל יחדיו לדירוג אותו תעניק לכם גוגל בתוצאות החיפוש בהתאם לכל מילת מפתח הרלוונטית לכם. חשוב לציין שנחוצה פעולת בקרה מתמדת אחר תקינות קוד האתר לאורך כל הדרך, כאשר כל "באג" קטן בקוד האתר עלול להשפיע בצורה ניכרת על תוצאות הדירוג.

    כאשר חברת קידום ניגשת להליך קידום אורגני בגוגל, היא נדרשת לבדוק את איכויותיו של כל מאפיין ומאפיין ובמידת הצורך לבצע שינויים ועדכונים לגביו על מנת שיוכל להתאים לצרכי הקידום של גוגל וזאת בדרך להשגת מספר מטרות שונות המוגדרות כמטרות הקידום האורגני, וביניהן:

    • עלייה מתמדת במיקומים (דירוגים) בתוצאות החיפוש של כל מילת מפתח ו/או ביטוי מפתח רלוונטי לאתר זיהוי מילות וביטוי המפתח מיושם באמצעות מחקר מילות מפתח מקדים אותו נהוג לקיים לפני כל תחילת הליך קידום אורגני בגוגל.
    • גידול מתמיד במספר הכניסות לאתר הנובע בין היתר ממיקום גבוה של האתר בתוצאות החיפוש
    • שיפור קבוע באחוז ההמרה באתר - באופן טבעי, ככל שמספר המבקרים באתר הולך וגדל, כך גדלה הסבירות לשיפור באחוזי ההמרה של האתר

    מטרה נוספת המוצבת על ידי חברות קידום אתרים מקצועיות היא לדאוג שהאתר הזוכה לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש, יישאר שם לאורך זמן ודירוגו לא יושפע מפעולות קידום אותן מבצעים המתחרים.

    כיצד יש לבחור חברת קידום מקצועית?
    על מנת שגם אתרכם יוכל להתקדם בהצלחה רבה במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, נדרשת לכם חברת קידום מנוסה, מקצועית ומיומנת המתמחה בהליכי קידום אורגני בגוגל, כאשר לצורך בחירתה חשוב ומומלץ להתייחס למספר נושאים שכל אחד מהם מעיד על איכויות עבודתה בתחום. נושאים אלו כוללים בין היתר את:

    • הידע והניסיון המקצועי העומד לרשות החברה - חברות קידום מובילות בתחומן, יציגו בפניכם רזומה עשיר הכולל בתוכו מגוון רחב של פעולות קידום אורגני בגוגל. ברוב המקרים, מומלץ לבחור בחברת קידום בעלת ניסיון מעשי מוכח בתחום הקידום ולא להתפשר על אנשי קידום שרק עושים את צעדיהם הראשונים בתחום הקידום.
    • סוגי האתרים אותם מקדמת החברה בגוגל - כל תחום עסקי/מקצועי וכדומה מתאפיין בדינמיות אחרת וזאת בהתאם לתחרות בתחום. לפיכך, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים שכבר התנסתה בקידום אורגני של אתרים בתחום עיסוקי של האתר אותו אתם רוצים לקדם.
    • חוות דעת מקצועית מצד לקוחות החברה בהווה ובעבר – כאשר אתם בוחנים התקשרות מקצועית עם חברת קידום כזו או אחרת, אנו ממליצים לכם ליצור קשר ישיר עם לקוחותיה בהווה ובעבר ולשמוע מהם חוות דעת מקצועית על אופן פעילותה של חברת הקידום, שביעות הרצון שלהם ממנה וכדומה. השיחות אותן תקיימו עם לקוחות החברה הן המדד הטוב ביותר עבורכם לצורך קבלת החלטה בדבר שכירת שירותיה כן או לאו.
    • היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה – קידום אורגני בגוגל הינו תהליך עבודה המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות שכל אחת מהן מהווה שירות מקצועי מטעמה של החברה המקדמת. פעולות אלו כוללות בין היתר: מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר, בניית פרופיל קישורים לאתר, מעורבות בכל הנוגע לנראות האתר ואיכויות התוכן המצויים בו. ככל שהיקף השירותים המוצעים לכם על ידי חברת הקידום הינו רחב יותר, כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מיידי ומקצועי לכל אחד מההיבטים השונים הנדרשים להליך קידום מוצלח ותכליתי.

    חשוב לנו שתדעו: התחרות ההולכת וגוברת על דירוגים גבוהים בגוגל, הובילה מן הסתם לתחרות גם בין אנשי הקידום וחברות הקידום השונות, ולכן, חשוב להימנע משכירת שירותיו של מקדם אתרים המבטיח לכם הבטחות מפוצצות שחברות קידום מנוסות ומיומנות נמנעות מהן. הבטחות כגון: "אתם תהיו במקום הראשון בגוגל תוך חודשיים- שלושה", הן ברוב המקרים הבטחות ללא כיסוי וזאת לנוכח העבודה שכל מקדם אתרים מקצועי ומנוסה מודע היטב לדרך המאתגרת הנדרשת להגעה למיקומים גבוהים בגוגל. כמו כן, אנו ממליצים לכם להימנע מהתקשרויות עם מקדמי אתרים המציעים לכם את שירותיהם במחיר נמוך באופן משמועתי. בדומה לכל תחום אחר בחיים, גם בעולם הקידום, הזול עלול לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר.

    מדוע חשוב לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה?
    תחום קידום האתרים בגוגל הינו תחום תחרותי המחייב את העוסקים במלאכה להיות עם אצבע על הדופק לאורך כל הדרך, ולכן, רק חברת קידום מנוסה ומקצועית יכולה להעניק לכם מענה מיידי ורחב היקף בכל אחד משלבי העבודה הנדרשים להוביל אתכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. כמו כן, חשוב לזכור שקידום רשלני או חובבני עלול להוביל לתוצאות הפוכות ובמקום להיות מקודמים בגוגל ולראות עלייה בדירוגים, אתרכם עלול לסבול מירידה משמעותית בדירוגים ובמקרים מסוימים אף להיות מורחק ממנוע החיפוש.
    פעולות קידום רשלניות בגוגל כוללות בין היתר: הצפה של קישורים לאתר המקודם, שימוש יתר במילות מפתח וביטוי מפתח ושימוש בתוכן לא מקורי (תוכן מועתק). שימוש בטכניקות קידום פסולות המנוגדות לנהלים של גוגל, עלול לגרום לירידה בדירוג ואף להרחקתו של האתר המקודם ממנוע החיפוש. מנגד, חברות קידום מנוסות ומקצועיות, מקפידות לעבוד על פי הנהלים של גוגל ובכך הם נמנעים משימוש בטכניקות קידום פסולות המובילות לירידה בדירוגים.
    סיבה נוספת בגללה חשוב לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית ומנוסה, קשורה דווקא ובמיוחד לרמת השקיפות המוצגת בפניכם, כלקוחות ובעלי האתר לאורך כל שלבי העבודה מולה כולל דוחות. חברות קידום מובילות בתחומן, מנפיקות דו"חות ומסמכים המאפשרים ללקוחותיה להיחשף לכל הפועלות אותן היא מבצעת לצרכי הקידום ובכך למעשה הן מאפשרות לכל לקוח ולקוח להיות חשוף לקצב התקדמות העבודה.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן