בניית אתר לעסקים קטנים ובינוניים

    על משקל שם הספר "כל בית צריך מרפסת" ובהשאלה לביטוי זה- כל עסק,קל וחומר עסק קטן, צריך אתר תדמיתי ושיווקי. רשת האינטרנט מבטלת חסרונות כגון מיקום רחוק מהמרכז, תקציב מוגבל ואילוצים ומגבלות נוספים, אשר רשת האינטרנט מאפשרת למצוא להן חלופות ראויות ואפקטיביות.

    אתר אינטרנט מקצועי, הבנוי היטב מבחינת התשתית הטכנולוגית והתכנית שלו, מעוצב היטב וקל לתפעול על ידי הגולשים עשוי להניב תועלת רבה יותר, אשר כבר בתוך זמן קצר תאפשר להיווכח עד כמה חיונית, מוצדקת וכדאית היתה ההשקעה (הזניחה ביחס לתועלת) בהקמתו.

    חברת דיג איט דיג-איט פתרונות אינטרנט בע"מ, המתמחה בבניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, מאפשרת לכם להפיק את המיטב מהאתר. אנשי מקצוע מאפיינים ומגדירים את הצרכים ואת המטרות שלהם ובונים את האתר על פיהם.

    החברה נותנת מענה מלא לצרכים ולדרישות של בעלי גם אתר (אשר במקרים רבים הם אינם מודעים להם או לא מבינים את חשיבותם ומשמעותם עד שהם מתנסים בתפעול באתר ונוכחים בתוצאות העסקיות המשופרות שהוא מניב להם).

    הלקוח מהווה חלק בלתי נפרד מההון האנושי של החברה ומרכיב מהותי וחשוב בנכסיה. אנחנו מציעים לכם מחיר תחרותי ואטרקטיבי (נסו והיווכחו) מלווים אתכם בכל התהליך עד לקבלת מוצר מוגמר איכותי לשביעות רצונכם ובעיקר- לתועלתכם. שירות לקוחות אינו רק שם של אחת ממחלקות החברה לא חלק מהמחויבות הבסיסית שלנו כלפיהם.

    אנחנו בונים לכם אתר עם מערכת ניהול תוכן מתקדמת, עם אפשרות להוסיף מספר לא מוגבל של עמודים; אתר המותאם באופן מיטבי למנוע החיפוש העיקרי גוגל; אתר אשר מתכנניו ומעצביו נגישים וזמינים ללקוח כדי לתת לו מענה מיטבי בכל עת.

    חשיבות אפיון האתר כתנאי הכרחי לבנייה מושכלת שלו

    מאחר שמן המפורסמות היא ש"סוף מעשה במחשבה תחילה", חשוב לאפיין את הצרכים והמטרות של האתר, כמו גם לתאם את הציפיות ממנו, על מנת להפיק את המיטב. בנייה מקצועית של האתר תאפשר קידום אורגאני אפקטיבי במנוע החיפוש גוגל.

    עסקים בכלל ועסקים קטנים ובינוניים בפרט לא יכולים להרשות לעצמם לוותר אל הפלטפורמה העצמתית הזמינה ובעלת ההשפעה השיווקית הגדולה ביותר. אין כל דרך אחרת להגיע אל מספר לקוחות פוטנציאליים כפי שניתן להגיע באמצעות האינטרנט.

    אתר אינטרנט מקצועי יאפשר לגולשים באתר להיהפך ללקוחות שלכם על ידי ביצוע הזמנת מוצר או שירות ותשלום עליהם באמצעות מנגנון סליקה בטוח ומאובטח.

    כאשר אתם בונים אתר תחשבו בעיקר על התועלת שהגולש אמור להפיק ממנו וכיצד להפוך אותו ללקוח. תחשבו שיותר מאשר מוצר או שירות אתם מספקים לו, בעצם, מענה. אתם מוכרים לו פתרון. אתם מביאים לו תועלת. אתם ממלאים אצלו צורך או רצון.

    כאשר אתם בונים אתר אינטרנט, אתם בונים את העסק שלכם ואתכם, בעליו, כמותג. ביסוד תכנון האתר ובנייתו מונחת – ודאי צריכה להיות מונחת- התקווה והשאיפה שכאשר ייחשפו אליכם גולשים הם יתייגו ויזכרו אתכם כמותג בתחום שבו אתם עוסקים.

    רשת האינטרנט מאפשרת חשיפה גדולה לעסקים קטנים ובינוניים. כאשר אתם נחשפים אין כל חשיבות לגודל שלכם, אלא למקצועיות, לאמינות, לזמינות- ליכולתכם לתת לכל גולש מענה ולגרום לו להיהפך מגולש אקראי ללקוח שישוב וירכוש באמצעות האתר את המוצר או את השירות שאתם, המזוהים, נחשבים ונתפסים כמותג, מציעים אותו. בהצלחה!

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן