האם אתה מוכן לאתגר?

    קידום אתרים בגוגל הוא תחום שוקק למדי וישנם אין ספור פורומים בנושא. ברבים מהפורומים אנשים מחפשים עצות הקשורות באספקטים שונים של קידום אתרים בגוגל, אחד מהם הוא האם לשכור את שרותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים בגוגל או לעשות את זה לבד.

    ישנם לא מעט משיבים שיגידו לבעל העסק כי עדיף לו לחסוך את הכסף ולעשות את זה בעצמו ויש כאלו שמקשיבים לעצה ומנסים לבד. נכון שהדבר אינו בגדר מדע בדיוני ויש כאלו שהצליחו לייצר הצלחות דומות לאלה שמיוצרים באופן קבוע ע"י חברת קידום המתמחות בבניית קמפיינים ליצירת קידום אתרים בגוגל.

    אבל אנחנו משלמים כל הזמן על שרותים חיצוניים שאנחנו יכולים כביכול לעשות בעצמנו, הסיבה היא שניסיון להתמודד לבד עם אותו שרות, במקרה זה קידום אתרים בגוגל, כנראה יעלה בסופו של דבר יותר מאשר להעסיק אנשי מקצועי. הטעויות הבלתי נמנעות של חובבנים יגבו את מחירן אם בממדים של זמן ואם בממדים כספיים וימשיכו לעשות זאת לאורך תקופה לא קצרה עד שהקמפיין יתייצב, אם בכלל.

    העסקת חברה מקצועית בתחום עם ניסון מוכח בבניי מסעות קידום אתרים בגוגל מקנה לפרויקט נקודת פתיחה הרבה יותר טובה, מגובה בידע וניסיון של ממש. אותה חברה כבר עשתה את כל הטעויות והפיקה מהן לקחים, כמובן שכח האדם הזמין להם הרבה יותר גדול מאדם אחד וביכולתם להגיע ליעדי הקמפיין מהר יותר וביעילות רבה יותר.

    הנה מספר שאלות שיעזרו לך להבין האם את/ה אכן מוכן לאתגר הכרוך בהפעלת קמפיין קידום אתרים בגוגל:

    האם באמת יש לך את הזמן הדרוש לניהול ופיתוח קמפיין קידום אתרים בגוגל? ניהול קמפיין בגוגל הוא תהליך ארוך ומתמשך הכולל מעקב מלא אחרי כמויות נכבדות של נתונים על מרכיבים שונים בקמפיין וקורלציות ביניהם. מסע קידום אתרים אינו דבר הנעשה בחצי עין, יש לתת לו תשומת לב מלאה ולשמור על קצב התעדכנות מהיר. לא לכל אדם יש את הזמן הזה, במיוחד לאור העובדה שרוב מי שמבקש לעצמו קידום אתרים בגוגל הוא בעל עסק שכבר עסוק בניהול העסק עצמו.

    עד כמה חזקים הכישורים הטכניים שלך? קידום אתרים בגוגל מצריך הבנה טכנית באפליקציות שונות, שפות קוד ועוד, זהו עולם בפני עצמו וחוסר ידע טכני יעקב את הקמפיין.

    עד כמה חזקים כישורי השיווק שלך? יש המון אלמנטים שיווקים בכל קידום אתרים בגוגל, התקשרות עם אתרים אחרים, תפקוד בקהילות, ניסוח פרסומות וכישורים שיווקים טובים הם אלו שיוצרים קמפיין ייחודי וטוב.

    קידום אתרים בגוגל הוא פרויקט וככל פרויקט תמיד עדיף לתת לאנשי מקצוע לטפל בו. זה לא שאי אפשר לקדם אתרים לבד אבל זאת משימה מאתגרת המאגדת בתוכה כישורים שונים ולכן כדאי שהיא תעשה ע"י מי שמחזיק בהם.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן