התאמת האתר לדפדפנים שונים

    בניית אתר היא משימה אותה לוקחים ברצינות בעלי עסקים, אשר מבינים את חשיבות נראות העסק שלהם בעולם הווירטואלי. אם בימים שקדמו לעידן הטכנולוגי כרטיס ביקור בארנק שהועבר לידיים של לקוחות פוטנציאלים הספיק לקידום העסק, הרי שבעידן הנוכחי התנהלות תקנית ושיווקית של עסק, כוללת בניית אתר מקצועי וקידומו ברשת.

    אפשרויות הגלישה ברשת האינטרנטית מתבצעות על ידי סוגים שונים של דפדפנים בין היתרChrome , FireFox, אקספלורר ואופרה. עצם ריבויי הדפדפנים, על בעל האתר להתאים את אתרו לכלל הדפדפנים ולא להסתפק בהתאמה לחלקם, משום שכל משתמש קצה (הגולש), נוהג להשתמש ברשת בדפדפן שונה ואל לבעל האתר להחמיץ לקוח פוטנציאלי, רק משום שהאתר לא התאים לסוג ספציפי של דפדפן.

    כיצד מבצעים התאמת אתר לכלל הדפדפנים
    אתם כבעלי אתר לא צרכים להכיר את מלאכת בניית האתרים, אלא לוודא כי המתכנת איתו בחרתם לעבוד, אכן מכיר את רזי המקצוע בכלל ואת התאמת האתר לכלל הדפדפנים בפרט. התאמת אתרים לכלל הדפדפנים היא משימה מורכבת באופן יחסי, אך על המתכנת והמפתח להתאים את האתר ולאפשר לכל גולש להגיע לאתרכם, בין אם הוא משתמש בדפדפן חדש או ישן.
    על פי רוב (גם החברות המובילות בתחום), יתאימו את אתרכם לשלושת הדפדפנים המובילות לרבות אקספלורר, כרום ו FireFox אלא אם תציינו מראש שאתם מעוניינים לבצע התאמה לכל הדפדפנים באשר הם.

    במהלך אפיון האתר, יציין בונה האתרים מראש את האפשרויות והמוגבלויות שקיימים בהקשר התאמת האתר לדפדפנים השונים וביחס להתייקרות התוצר ואתם יחד תקבלו את ההחלטה הנכונה עבורכם. כדי לוודא כי אכן עבודת בונה האתרים בוצעה במקצועיות תוכלו לפתוח את כלל הדפדפנים ולבדוק בכל אחד מהם באופן פרטני כי האתר מוצג כראוי.

    כיצד בודקים את טיב התאמת האתר לדפדפנים השונים
    על מנת לוודא כי העבודה אכן בוצעה כראוי עליכם לוודא את ארבעת הפרמטרים הבאים בכל אחד מהדפדפנים השונים:
    • שימו לב כי העמודים נראים זהה בכל אחד מהדפדפנים ולא ניתן לראות הבדלים.
    • בחנו את הכיתוב ואת התפריטים בכל אחד מהדפדפנים, שימו לב כי הם מוצגים נכונה ולא הושמטו בחלק מהדפדפנים.
    • בדקו את התמונות מבחינת פיקסלים וודאו כי הן מוצגות זהה בכל אחד מהדפדפנים.
    • אם יש לכם חנות וירטואלית, בדקו כי גם היא מופיעה באופן זהה בכל אחד מהדפדפנים.
    • פוטר – לכל אתר יש פוטר תחתון ועליון , בדקו כי הוא מופיע כראוי ובאופן זהה בכל אחד מהדפדפנים.
    עם כל הפרמטרים מדויקים בכל הדפדפנים, הרי שהעבודה בוצעה כראוי ואתם יכולים לישון היטב בלילה.

    התאמת אתרים קיימים
    אם יש ברשותכם אתר שבניתם בשנים קודמות, אין זה אומר שהינכם צרכים לבצע בנייה מחדש לשם התאמתו לכלל הדפדפנים, אלא יש ביכולתכם להתאים את האתר הנוכחי לדרישות הדפדפנים השונים..

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן