כיצד לבנות אתר בצורה נכונה

    כיצד לבנות אתר בצורה נכונה

    אתר בריא מתבסס על התשתית הנכונה. בעזרת היסודות המתאימים האתר הופך לנכס אפקטיבי שמוביל את העסק לתוצאות. מהם היסודות הנכונים לבנות בעזרתם את האתר של העסק? הנה לפניכם כמה תכונות שחייבות להיות באתר של העסק:

    אופטימלי לקידום

    כדי שהלקוחות יגיעו אל האתר הנמצא אי-שם הרשת הם צריכים למצוא אותו בקלות. כדי להשיג תוצאות בגוגל, האתר צריך מותאם לקידום. כך למשל, האתר צריך להיטען מהר, להיות מותאם לגלישה בסלולר, התוכן שלו צריך להיות רלוונטי ומעניין לגולשים ועוד פרמטרים רבים. מערכת ניהול התוכן של האתר תעזור לכם למקסם את התוכן באתר כדי להשיג נוכחות ברשת.

    את התכנון לגבי קידום האתר צריך להתחיל עוד בשלבי ההקמה הראשונים. אתם הרי לא רוצים לבנות אתר שהגולשים לא מוצאים.

    מתאים לגלישה במובייל

    חלק הולך ועולה מהגולשים ברשת יגיעו אל האתר במובייל. הם יגלשו בו מטלפונים חכמים ומטאבלטים בעלי מסכים ודרישות מערכת שונים ומגוונים. איך תתאימו את תצוגת האתר שלכם לכל מכשיר ומסך בנפרד?

    לבעיה הזאת יש פתרון: עיצוב רספונסיבי. העיצוב הרספונסיבי מזהה את גודל המסך שבו גולש המבקר באתר ומתאים את עצמו לתצוגה האופטימלית במכשיר. בעזרת עיצוב המגיב למכשיר, האתר מותאם לגלישה עבור כל מבקר באתר בכל מכשיר.

    ממשק חכם ומושך

    אם העיצוב הרפונסיבי עוסק בפתרון טכני לתצוגה עבור הגולש, הרי שהעיצוב החזותי של האתר הוא זו שמפתה את הגולשים לצלול פנימה ולהתעמק באתר.

    עיצוב הממשק של האתר צריך להיות מושך וברור לשימוש. הגולש צריך למצוא בקלות את התפריטים ולדעת בדיוק מה צפוי לו מכל הקלקה באתר.

    בעזרת שימוש חכם בכלי הנעה לפעולה, צבעים מתאימים וניסוחים מושכים, הגולשים יגיעו אל המקומות הרצויים עבורכם באתר - טפסי יצירת הקשר, הרשמה לרשימת תפוצה, כתובת העסק וכדומה. העיצוב הוא לא מותרות אלא כלי חשוב להשגת מטרות באתר.

    גישה אל מאחורי הקלעים

    כמה גולשים הגיעו לאתר? מה העמוד האהוב עליהם? למה הם לא משלימים את הקנייה בחנות המקוונת? ניהול אתר מעלה שאלות רבות לגבי התנהגות הגולשים. כדי לדעת יותר מה אהבו המבקרים צריך להשתמש בכלים מקצועיים לניתוח התעבורה באתר.

    בבניית האתר נרצה לתת גישה לכלי ניתוח נתונים כמו גוגל אנליטיקס ודומיהם כדי להבין טוב יותר מה מתרחש מאחורי הקלעים של האתר. בעזרת כלי ניתוח הנתונים נבין איזה התאמות ניתן לעשות כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

    מערכת ניהול תוכן

    את האתר שהקמתם תרצו למלא בתוכן שימושי על העסק: מידע על לקוחות, הצוות, השירותים שאתם מספקים, מוצרים, פרטי קשר, בלוג וכדומה. את כל המידע תוכלו להזין לאתר בעזרת מערכת ניהול תוכן.

    מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח היא הכלי הנגיש והאופטימלי לניהול התכנים באתר. המערכת היעילה ביותר היא זו שהשימוש בה אינו דורש למידה ארוכה ומייגעת והיא פשוטה ואינטואיטיבית כמו לכתוב במעבד תמלילים ולגלוש באינטרנט. מערכת יעילה וקלה לשימוש תעזור לכם לשמור על אתר מעודכן כל הזמן.

    לחשוב על הגולש מהרגע הראשון

    בניית אתר לעסק היא מלאכת מחשבת שנוגעת במגוון תחומי ידע, מטכנולוגיה, דרך עיצוב, ועד תוכן וניתוח התנהגות הגולשים. עסק שרוצה להשיג תוצאות מהאתר צריך להניח את התשתית המתאימה עוד בשלב בניית האתר. אחרי שאלה נמצאים, קל יותר לעמוד ביעדים ואף לעקוף אותם.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן