כתיבת תוכן לאתר

    בכתיבת תוכן לאתר יש לזכור שזה אחד הדברים החשובים באתר שלכם.
    בניית אתר מעוצב ומתקדם לא יהיה שווה כלום בלי תוכן מתאים ונכון. התוכן הוא הדבר שיכול להשפיע על העיצוב של האתר ועל הצלחת האתר שלכם בכלל. זהו שלב לא קל ואתם חייבים להיות מעורבים בו ולקחת חלק משמעותי.

    כאשר יודעים כבר מהו מבנה האתר ואלו עמודים יהיו באתר, ניתן להתחיל להכין את התוכן.
    משלב זה בניית האתר יכולה להתממש במקביל ואתם יכולים להתחיל להכין את הטקסטים והתמונות בהתאם לעמודים שהגדרתם.

    טיפ קטן, מומלץ להתחיל עם מספר עמודים לא גדול מידי, אפילו לוותר בהתחלה על חלק מהעמודים. הסיבה לכך היא שרוב האנשים לא מודעים לקושי הכנת התוכן וההשקעה הנדרשת וכאשר רוצים להכין מספר רב של עמודים מעקבים בכך את עליית האתר לאויר.
    כדאי שלאתר תהיה מערכת ניהול תוכן ומבנה המאפשר צמיחה וגדילה בתוכן וכך תוכלו להמשיך ולהוסיף עמודים גם אחרי שהאתר עלה לאויר.

    את התוכן ניתן לכתוב לבד או לפנות לבעלי מקצוע שיודעים ומתמחים בכתיבת התוכן. בכל מקרה, אתם מכירים הכי טוב את העיסוק שלכם ואתם צריכים להנחות את כותבי התוכן או לכתוב אותו בעצמכם.

    התוכן יהיה התדמית שלכם וישקף באתר את מי שאתם. כדאי לכתוב את זה קל, יפה ונעים לגולש. שהגולשים יקבלו במהרה את המידע אותו הם מחפשים תוך כדי עימוד קל ונוח להתמצאות.

    כתיבת תוכן יעילה ומרובה תעזור לכם בכך שהגולש ישאר זמן ממושך יותר באתר שלכם, גולשים יחזרו יותר לאתר שלכם, ובכך תוכלו לנווט ולכוון את הגולש השבוי לפעולה הרצויה כמו יצירת ליד או רכישה בהתאם למטרות האתר.
    הדבר הכי טוב וחשוב בכתיבת תוכן זה הקידום במנועי החיפוש. גוגל מעריך מאוד ומעניק נקודות זכות רבות על תוכן. תוכן נכון ויעיל, ריבוי תכנים באתר, מרכיבים אלו מעשירים את האתר שלכם וגורם לגוגל לאנדקס יותר את האתר שלכם ולקדמו בתוצאות החיפוש.

    זיכרו, בכדי לעזור לאתר שלכם להתקדם בגוגל יש לכתוב כמה שיותר תכנים.
    מומלץ כי התכנים יהיו בסגנון מאמרים כאשר כל הנושאים קשורים וסובבים את הנושא הראשי שלכם.
    בכל מאמר יש להשתמש במילות המפתח לאותו עמוד, שכנראה זו הכותרת למאמר. יש להשתמש ולהזכיר גם את הנושא הראשי שעבורו האתר נועד.

    בניית אתר אינה מסתכמת בעיצוב בלבד. יש להשקיע בכתיבת התוכן וסידורו. תמונות תוכן יכולות לעשות את האתר שלכם יפה יותר משמעותית ולרוב גם השפעת תמונות תוכן איכותיות הן יותר מאשר השפעת עיצוב האתר.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן