מדריך בניית אתר

    בניית אתר מתחילה לרוב בפנייה למספר חברות על מנת לקבל הצעות מחיר.מדריך בניית אתרים
    דרך אחת נפוצה היא ביצוע חיפוש בגוגל ופניה למספר חברות שעולות בתוצאות החיפוש.
    דרך נוספת היא להתייעץ עם חברים או מכרים שבנו כבר אתר או מכירים מישהו שעוסק בדבר.
    בכל מקרה או דרך שתבחרו, הדבר הנכון הראשון שעליכם לעשות הוא לדעת מה אתם רוצים. הגדרה ברורה ככל שניתן תאפשר לכם לקבל הצעות מחיר מותאמות יותר לצרכים שלכם ומחירים שניתן להשוות.

    שלב 1 - אפיון אתר

    אפיון אתר זה בעצם ההגדרה המקצועית להגדרת הצרכים והדרישות באתר. ניתן לעשות לבד אפיון בסיסי ושיהיה מדוייק ומפורט עד כמה שניתן ואפשר גם לפנות לחברת בניית אתרים שיכולה לייעץ ולעשות אפיון מקצועי יותר בעבור תשלום או כחלק מעסקת בניית האתר.

    אפיון האתר מספר על:
    - אופי האתר: עיצוב האתר, סגנון, קהל יעד, צבעוניות
    - סוגי עמודים: מה יש בכל עמוד, מנגנונים מיוחדים, ניווט באתר
    - מערכת ניהול: אלו עמודים יהיו בשליטה, האם יש נתונים או מערכות מאחורי הקלעים
    - שדרוגים: במידה ויש תוכנית צמיחה יש לוודא תשתיות תואמות

    כאשר תבקשו הצעות מחיר מחברות שונות אתם עלולים לקבל מחירים שונים רק בגלל שכל חברה תכלול יותר או פחות אלמנטים ומנגנונים שאתם צריכים או לא צריכים. חלקם לא יכלולו זאת במחיר והבעיות יתחילו כשתבנו את האתר ותגלו זאת וחלקם יכניסו מנגנונים מיותרים שבסוף לא תרצו בכלל ותשלמו עליהם לחינם

    לסיכום: יש לקבל הצעות מחיר על סמך אפיון ודרישות ברורות ככל שניתן

    שלב 2 – בחירת חברה

    השוו מחירים בין מספר חברות. כנראה שתקבלו מחירים בתווכים שונים וזה בעבור בניית אתר על בסיס אותו אפיון שייצרתם. תווכי המחירים נוצרים בין חברות גדולות וקטנות, שיטות בנייה, מערכות ניהול תוכן, מקצועיות ונסיון הצוות.
    בניית אתרים בעזרת אנשי מקצוע תהיה יעילה לתוךך הקצר והארוך, כדאי לבחור בחברה שאתם מרגישים נוח איתה ומתקשרים עם האופי שלה, אתם תהיו בקשר איתה לאורך זמן ותמיד יש שינויים ותוספות, חשוב מי האנשים.
    אתר סטטי
    בניית אתר סטטי היא בניית אתר HTML אשר לא מאפשר לבעל האתר לעדכן את התוכן באופן עצמאי. בכל צורך בשינוי או הוספה של תמונה, טקסט או עמוד חדש יש לפנות למתכנת שיבצע זאת.

    אתר דינאמי

    בניית אתרים דינאמיים מאפשרת לבעל האתר לעדכן את תכני האתר באופן עצמאי בכל רגע נתון, מערכות חכמות יותר מאפשרות ניהול עמודים באתר, הוספת עמוד, מחיקה ועדכון עמודים קיימים.
    ניתן לבצע וליישם מנגנונים שונים כמו פורום, תכנים חסומים בשם משתמש וסיסמה, יומן ארועים, חדשות, מאמרים ועוד רעיונות שלא ניתן ליישם באתר סטטי.

    אנו ב- Digit בונים אתרים בכל טווכי המחירים, מאתרים זולים בעלות הקמה של 1,900 ₪ ועד אתרים יקרים וגדולים.
    בניית אתר אצלנו מתחילה באפיון ומלווה מרגע זה ע"י צוות מקצועי שמחובר בין כל המחלקות השונות ומאפשר לך הלקוח לקבל את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת עם האנשים שאתה מכיר כבר, סומך עליהם ובקשר רציף איתם.
    אנו מעצבים את האתר עם טובי המעצבים שמנוסים בתחום האינטרנט, בונים לך אתר מקצועי עם מערכת ניהול תכנים חכמה בכל תווכי המחירים, גם באתרים הזולים אנו מספקים מערכת ניהול תוכן חכמה וידידותית.
    אנו נרכוש עבורך דומיין או כל טיפול בדומיין קיים, נעזור לך לעדכן תוכן באתר, נאחסן את האתר על השרתים המקצועיים והמתקדמים שלנו, נספק שירות לקוחות נוח ויעיל עבור טיפול בתקלות, שדרוגים, עזרה בניהול ועדכון התוכן וכל שאלה שתעלה.

    עבורנו גם לקוח של 1,900 ₪ הוא לקוח גדול וחשוב, לקוח הוא לקוח וצריך לקבל תמורה בעד הכסף.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן