מדריך לרכישת דומיין

    רכישת דומיין הוא תהליך שניתן ליישם בכל שלב במהלך בניית אתר ואפילו עוד בטרם התחלנו בבנייה. כתובת דומיין היא הכתובת של האתר שלכם, זו הכתובת שמוזנת בדפדפן כאשר רוצים להגיע לאתר. אתר לא יכול להיות נגיש לגולשים ללא כתובת, חייבים בכתובת דומיין.

    כתובת זו ניתן לרכוש באופן עצמאי באחד מיני אתרים רבים שקיימים ברשת או בעזרת שירותי חברת בניית האתרים איתה אתם בונים את האתר שלכם. הכתובת הנרכשת היא בבעלותכם והיא כמו נכס שלכם, יש לבדוק בתום הרכישה כי אכן זה רשום על שמכם והפרטים נכונים. הכתובת נרכשת לתקופה מסויימת כאשר נהוג לרכוש לשנתיים מראש בכל פעם אך ניתן גם לרכוש לשנה אחת בכל פעם. 60 יום לפני תום התקופה תקבלו הודעה בגין חידוש הדומיין לתקופה נוספת. חשוב מאוד לדאוג לחידוש הדומיין ולהיות הבעלים של הדומיין. האתר שלכם הוא נכס שמשמש את הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם ועל כן לא תרצו שהכתובת שלכם תשתנה בכל פרק זמן ותאבדו קהל גולשים שיתקשה לאתר אתכם וסיכוי טוב שתאבדו אותו.

    כתובת דומיין ניתן לרכוש עוד בטרם החלטתם לבנות את האתר וגם במהלך הבנייה. השימוש האמיתי בכתובת יהיה ברגע שהאתר שלכם יהיה מוכן ונרצה לחבר את הכתובת לאתר בכדי שקהל הגולשים יוכל להגיע אל האתר ולבצע בו שימוש מלא. רכישת דומיין מוקדמת עשויה להיות רלונטית במידה ויש לכם כתובת מסויימת שאתם חפצים בה עד מאוד כגון מצב שהכתובת תואמת את שם החברה שלכם או קשורה לעיסוק שלכם ואתם רוצים לשמור אותה ולהגן עליה בכדי שלא ירכשו אותה לפניכם ויתפסו לכם אותה.

    חשוב מאוד בעת הרכישה למסור את הפרטים המדוייקים שלכם ואת פרטי ההתקשרות עמכם!

    במידה ויש לכם כתובת דומיין שכבר רכשתם בעבר, ניתן להעביר אותו ולהפנות אותו לאתר שלכם. אם בניתם אתר חדש או מחודש, וגם אם בניתם את האתר שלכם עם חברה אחרת וחדשה, ניתן להעביר ולהפנות את הדומיין לאתר החדש שלכם, זו הכתובת שלכם וזו הסיבה שאתם הבעלים של הדומיין.

    אנחנו בדיג-איט ממליצים על רכישת דומיין במסגרת השירותים שאנו מקיימים בתהליך בניית האתר. בתפיסה שלנו ובשירות שלנו אנו מספקים את הטיפול בדומיין כשירות בלבד ללא מטרות רווח כחלק ממכלול הטיפול בתהליך של בניית האתר.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן