קידום אתרים – האם אני יכול לבד?

    קידום אתרים הוא לא משהו מיסתורי כמו שזה נראה.

    אם אתם סבלניים ורוצים לעשות זאת לבד, ניתן, יש המון מידע ברשת האינטרנט איך ומה מומלץ לעשות ויש כמה כללים פשוטים ששמירה עליהם יכולה להקפיץ אתכם קדימה מהר מאוד.

    קודם כל, בניית אתר נכונה טכנית. יש לבנות את האתר נכון ותיקני טכנית. כיום הרבה חברות כבר מבינות שזה משהו הכרחי ועל כן מציעות אתר שמראש בנוי נכון ומותאם לגוגל. זהו כלי שיווקי נהדר ונותן כבר נקודת התחלה טובה ללקוחות שלך בדרך להיות עוד לקוח מרוצה.

    בנייה נכונה מכילה כללים רבים ומסובכים ולא את כולם ניתן ליישם. ישנם מספר כללים בסיסיים שעליהם אין עוררין כי אלו כללים חשובים וידועים ויש לשמור עליהם בכדי שהאתר יהיה מותאם לגוגל.

    לאחר הבנייה הנכונה, יש לחשוב אילו מילות מפתח אתם רוצים לקדם. מילות המפתח צריכות להיות קודם כל מילת מפתח אחת עיקרית, המילה אותה תרצו לדחוף בעיקר ולאחר מכן ללמוד אילו מילות מפתח רלוונטיות וקשורות למילה העיקרית. ניתן למצוא ברשת כלים שעוזרים בחשיבה ובהחלטה וביניהם כלים של גוגל.

    מילת המפתח העיקרית צריכה להיות המילה שהכי מייצגת את העסק שלכם וחיפוש שלה יביא לכם הכי הרבה פניות ומכירות. יש לזכור שבחירה של מילת מפתח מבוקשת תהיה מאוד תחרותית ותקשה על הקידום שלכם ככה שלפעמים כדאי לבחור מילת מפתח יותר ממוקדת לנישה או לדבר הכי קרוב לכם וככה הקידום שלה יהיה לכם קל ופשוט יותר.

    גוגל קורא אתרים על בסיס הטקסט שלהם, הוא מפרק את האתר שלכם וקורא אותו רק על פי הטקסט הקיים בו. על כן, חשוב שיהיה הרבה טקסט, טקסט מכוון לנושא וכתוב נכון.

    עמוד הבית הוא העמוד העיקרי שתרצו לקדם ביישום קידום אתרים ועל כן יש לסדר פה טקסט מבוסס מילת המפתח והנושא העיקרי שלכם. לאחר סידור עמוד הבית יש לסדר את שאר עמודי האתר ומומלץ מאוד לפתוח קטגוריית מאמרים.

    קטגוריית מאמרים תקנה לכם פינה בה תוכלו להוסיף ולהעשיר את התוכן באתר אבל חשוב שאלו יהיו מאמרים סביב הנושא העיקרי, לא סתם מאמרים אלא מאמרים בנושא האתר. בכל עמוד כזה ובכלל באתר, יש להקפיד על עדכון כותרת TITLE של הדפדפן בהתאם לנושא ומילות המפתח של העמוד.

    חשוב לזכור דבר אחד בסיסי, כאשר מישהו מבצע חיפוש בגוגל יש לגוגל משימה ברורה אחת, לתת לגולש את רשימת האתרים הכי טובים למה שהוא חיפש. אתר עם תוכן מתאים למה שחיפשו, אתר עשיר בתוכן ותוכן טוב יביא אתכם להיות בין המומלצים של גוגל בעמוד הראשון.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן