קידום אתרים ושיווק באינטרנט, איך עושים זאת נכון ?

    תחום השיווק הדיגיטלי נחשב כיום לאחד מתחומי השיווק ההכרחיים ביותר לכל סוגי העסקים וזאת ללא קשר לגודלם והיקף פעילותם המקוונת באמצעות אתרי תדמית או אתרי מסחר מקוון. תחום זה, כולל בתוכו את כל האפשרויות לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, כאשר אופי וסוג הפעילות השיווקית ניתנת להתאמה לכל בית עסק על פי המטרות השיווקיות אותן הוא מעוניין להשיג ועל פי פילוח ממוקד של קהלי היעד הרלוונטיים לגביו.

    קידום אתרים

    קידום אתרים המהווה חלק בלתי נפרד מתחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום התמחות מקצועי העוסק ומתמקד בפעולות קידום של אתרים שונים במנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם. פעולת קידום האתרים בגוגל מתאפשרת באמצעות שתי שיטות קידום עיקריות הכוללות את שיטת הקידום הממומן (PPC) המיושמת באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל ואת שיטת  הקידום האורגני (SEO) המיושמת באמצעות אנשי קידום מובילים בתחום.

    שתי השיטות, נועדו לצרכי השגת מטרות שיווקיות שונות כגון: הגדלת הטראפיק (תנועת הגולשים) לאתר המקודם, חשיפת תכני האתר לקהלי יעד רלוונטיים, שיפור יחסי ההמרה, ביסוס מעמדו של האתר כמוביל בתחומו ומטרות נוספות. בשתי השיטות קיימת חשיבות רבה לתכנון מקדים של הליך הקידום לצרכי פילוח קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם, איתור מילות המפתח/ביטויי מפתח בהם נעשה שימוש על ידי קהל הגולשים בהקשר של תחום עיסוק האתר ופעולות מקדימות נוספות שמטרתן לייעל את הליך הקידום ולהשיג את תוצאות הקידום הטובות ביותר עבורכם.

    שיווק באינטרנט

    השיווק באינטרנט הוא הגדרה רחבה למגוון רחב של פעולות שיווקיות אותן ניתן ליישם באמצעות פלטפורמות כאלו ואחרות ברשת, וביניהן:

    • שיווק באמצעות קידום אתרים – על פי המופיע לעיל
    • שיווק באמצעות הרשתות החברתיות השונות כגון: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין וכדומה
    • שיווק באמצעות תוכן שיווקי באמצעות פלטפורמות המיועדות לצורך כך כגון: טאבולה ו-אאוטבריין
    • שיווק באמצעות יח"צ דיגיטלי  - פרסום ידיעות יחצ"ניות בפורטלים והאתרים השונים
    • שיווק באמצעות רכישת שטחי פרסום בפורטלים השונים לצרכי העלאת קמפיינים דיגיטליים
    • שיווק באמצעות מערכות דוא"ל

    ופלטפורמות שיווקיות נוספות באמצעותן ניתן לשווק ולפרסם את הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם ברשת ו/או את המוצרים והשירותים השונים אותם אתם משווקים.

    נכסים דיגיטליים לשיווק באינטרנט - מה חשוב לדעת?

    הנכסים הדיגיטליים הם למעשה כל סוגי דפי האינטרנט המצויים ברשותכם וביניהם: אתרי אינטרנט מכל סוג ובכל סדר גודל, דף עסקי בפייסבוק, דף עסקי באינסטגרם וברשתות החברתיות השונות, בלוג כזה או אחר, ערוץ יוטיוב וכדומה. נכסים אלו הכרחיים לכל פעולת שיווק באינטרנט ובחלק מהמקרים הפעילות מתקיימת בנכס הדיגיטלי עצמו, לדוגמא: דף עסקי בפייסבוק אותו ניתן לקדם באופן ממומן וכדומה.

    על מנת לייעל את פעולת קידום האתר ואת פעולות השיווק באינטרנט ולהבטיח לעצמכם את תוצאות הפעילות הרצויות לכם, נדרשות מספר פעולות מקדימות שנועדו להכין את הכנסים הדיגיטליים שברשותכם למהלך השיווקי המתוכנן. פעולות אלו כוללות בין היתר: אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר במקרים בהם אתם מתכננים מהלך של קידום אתרים, הקמה ו/או שדרוג של דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, בניית דף נחיתה לצרכי תפעול קמפיינים ברשת, עיצוב ניוזלטרים לצרכי שיווק באמצעות מערכות דוא"ל. כמו כן, קיימת חשיבות רבה לשילוב תכנים ויזואליים וטקסטואליים בעלי ערך מוסף לקהל הגולשים בתחום עיסוקו של האתר כחלק מהכנתם של הנכסים הדיגיטליים לקראת מהלכי קידום ושיווק באינטרנט.

    לצד כל אלו, תדרשו לבחון היבטים טכניים הקשורים לאתר האינטרנט שברשותכם, כגון: מהירות הגלישה באתר והאצת המהירות במידת הצורך, נגישות האתר לבעלי מוגבלויות, התאמת האתר לכל פלטפורמות הגלישה האפשריות (התאמה רספונסיבית לסביבת המובייל), איתור קישורים לקויים באתר וכדומה. הכנת האתר והנכסים הדיגיטליים הנוספים לפעולות קידום אתרים ופעולות שיווק באינטרנט, מומלץ שתעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים וזאת על מנת לבחון את כל מרכיבי האתר והתאמתו לכל פעילות שיווקיות כזו או אחרת.

    כיצד לבחור סוכנות דיגיטל שתלווה אתכם לאורך כל הדרך?

    סוכנות דיגיטל היא למעשה חברת קידום ושיווק מקצועית המתמחה בכל שיטות הקידום ותחום השיווק הדיגיטלי, כאשר היקף השירותים המקצועיים המוצע לכם על ידי הסוכנות נועד ללוות אתכם לאורך כל שלבי הקידום והשיווק באינטרנט. בחירת סוכנות דיגיטלי מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים כגון: ניסיון מקצועי בתחום הקידום והשיווק באינטרנט, פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי הסוכנות בכל תחום פעילות למטרות שיווק באינטרנט, תוצאות הקידום והשיווק של הסוכנות עבור לקוחותיה בהווה ובעבר, וכמובן, היחס האישי לו אתם זוכים ושיטות העבודה המיושמות על ידי הסוכנות. למידע נוסף על שירותיה המקצועיים של סוכנות דיגיטל מובילה

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן