קידום אתרים לטווח קצר

    בדרך כלל לאחר השקעה של הרבה זמן ומאמץ מתחילות התהיות בנוגע לקידום אתרים בגוגל. בעלי האתרים מופצצים בהצעות שיווק וקשה מאד לסנן מתוכן את הטקטיקות הכדאיות ביותר עבורם.

    אם את/ה בעל עסק אינטרנטי שמחפש תוצאות מהירות אסטרטגיית הקידום המתאימה לך ביותר היא קידום אתרים בתשלום במסלול התשלום על פי לחיצה או באנגלית PPC. קמפיין קידום אתרים בגוגל שנבנה סביב עיקרון התשלום לפי קליק הוא פשוט מיקום מודעות מנוסחות מראש בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, המודעות מהוות קישורים ובעל המודעה מחויב בכל פעם שגולש לוחץ על אותה מודעה ומגיע לאותו עמוד אליו מפנה הקישור שבה.

    בכדי ליצור קמפיין תשלום עבור לחיצה בגוגל יש לפתוח חשבון בגוגל Adwords, פתיחת החשבון היא פעולה פשוטה המאפשרת לבעל החשבון לשלוט במדדים רבים ומגוונים, החל מזמני תצוגת המודעה והמדינה או העיר אליה מתייחסת המודעה כמו גם בחירת מילות החיפוש שיפעילו את המודעה ואת הסיכון שאותו בעל חשבון מוכן לשלם עבור לחיצה שתבוא מכל מילה שכזו ועוד.

    לאחר יצירת הקמפיין ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל לשני קהלים האחד משתמשי מנוע החיפוש גוגל והשני משתמשים ברשתות קשורות כמו AOL ואתרים אחרים שהציעו שטח פרסומי במסגרת שרות נוסף של גוגל שניקרא גוגל  AdSense.

    היתרון המובהק של קידום אתרים בגוגל באופן הזה הוא ביצירת תנועה לאתר כמעט באופן מידי מרגע פתיחת הקמפיין, עצם הצגת המודעה תייצר תנועה. כמובן שהתנועה תגדל ככל שנוסח המודעה טוב יותר והקמפיין ממוקד ומקצועי יותר אבל גם ללא יד מקצועית פתיחת קמפיין קידום אתרים בגוגל המסתמך על תשלום לפי לחיצה יניב תנועה.
    קידום אתרים שכזה הוא כוח לא מבוטל בידיהם של בעלי אתרים והיכולת לשלוט בתקציב באופן מדויק יכולה להוות בלם מצויין לבזבוז יתר של עסקים עם תקציב צר אבל בכדי באמת להפיק את המרב שמציע קידום אתרים בגוגל יש להסתמך על מחקר עמוק ורצוי גם על אנשי מקצוע שידעו לנצל את התקציב הרלוונטי באופן הנכון, לשלב פנימה גם טכניקות של קידום אתרים אורגני ואט אט לצמצם את העלויות.

    קידום אתרים בגוגל היא הדרך אל קהל הצרכנים,  PPC הוא סוג של קיצור רב כוח אך קצר טווח בלבד.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן