קידום אתרים

מילות מפתח

שתי הפלטפורמות הראשיות עליהן, או על תמהיל שלהן, נשען כל קמפיין קידום אתרים בגוגל הן קידום אתרים בתשלום וקידום אתרים אורגני. לא משנה באיזה מהפלטפורמות בחרת או באיזו מידה, הוצאה לפועל של כל קמפיין קידום אתרים בגוגל מצריך בראש ובראשונה בחירת מילות מפתח סביבן יתמקד הקמפיין. לא די בבניית אתר יפה והזנת תוכן מאורגנת היטב,…
קרא עוד

שיווק באמצעות WEB 2.0

Web 2.0 מתייחס לאתרים אינטראקטיביים שהגולשים מעורבים בתוכן שלהם. האינציקלופדיה של העידן הישן הופכת בעידן הווב 2 לויקיפדיה, את העיתונאי המקצועי מחליפים גולשים המוסיפים תוכן לאתר, ורשימת המועדפים האישית שלכם הופכת לרשימה משותפת. הנה כמה דוגמאות לאתרי ווב 2 והסבר כיצד ניתן לנצל אותם לטובתכם: דף בית אישי - כל אתר שואף לכך שהגולשים יגדירו…
קרא עוד

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא בעצם שיווק האתר שלך. כאשר רוצים לקדם עסק יש לפרסם במדיות שונות כגון עיתונות, שלטי חוצות, טלויזיה, רדיו ועוד. בכדי לקדם אתר אינטרנט בצורה היעילה ביותר יש להיות נוכח קודם כל ברשת האינטרנט. פרסום או נוכחות ברשת האינטרנט חשובה מאוד לאתר שרוצה נפח תנועה של גולשים. אתר שצריך שיגיעו אליו גולשים המתעניינים…
קרא עוד

האם אתה מוכן לאתגר?

קידום אתרים בגוגל הוא תחום שוקק למדי וישנם אין ספור פורומים בנושא. ברבים מהפורומים אנשים מחפשים עצות הקשורות באספקטים שונים של קידום אתרים בגוגל, אחד מהם הוא האם לשכור את שרותיה של חברה מקצועית לקידום אתרים בגוגל או לעשות את זה לבד. ישנם לא מעט משיבים שיגידו לבעל העסק כי עדיף לו לחסוך את הכסף…
קרא עוד

דילוג לתוכן