האם כדאי להשקיע בבניית אתר מותאם למובייל?

    התשובה החיובית הראשונה - אחת מרבות - לשאלה שבכותרת היא העובדה הפשוטה המצביעה על גידול מתמיד במספר הגולשים באתרי אינטרנט באמצעות מובייל בכלל והעובדה הנלווית לה והקשורה בה היא זו המצביעה על כך שעבור רבים מהם, המובייל הוא הפלטפורמה היחידה שבה הם גולשים. על מנת לא להפסיד קהל יעד פוטנציאלי כה גדול, ברור כי השקעה בבניית אתר מתאם למובייל אינה רק כדאית ומשתלמת – היא הכרחית.

    השקעה באתר מותאם למובייל מצדיקה ובמידה רבה מחייבת פנייה אל חבר הבונה אתרים לעסקים קטנים ובינוניים -  דיג-איט פתרונות אינטרנט בע"מ.

    החברה בונה אתרים מותאמים למובייל באופן שיאפשרו גלישה נוחה בהם, ברזולוציה טובה; אתרים שזמן הטעינה שלהם ( מרכיב קריטי בנושא אתרים) יהיה קצר ככל שניתן; אתרים שיאפשרו ביצוע כל הפעולות שיכולות להתבצע באתרים כגון ביצוע המרה, הזמנת מוצר ושירותים ותשלום עליהם, קבלת עדכונים בזמן אמת ועוד.

    השקעה באתר מובייל כדאית ומועילה, מאחר שהיא מאפשרת לאתר שלכם להיחשף בפני מי שחלק מהיממה לא מחוברים למחשב (וכאמור למי שאינם גולשים באתרי אינטרנט באמצעותו) באופן רצוף. לדוגמה- אם אתם מציעים מבצע מסוים מוגבל בזמן, מי שלא ייחשף אליו במסגרת הזמן שבו תקף המבצע יפסיד אותו- וההפסד יהי כפול: שלו ושלכם...

    חברתנו מציעה לכם אתר מותאם למובייל בעיצוב אישי של גרפיקאי מקצועי. האתר כולל מערכת מתקדמת לניהול תוכם ללא הגבלת מספר העמודים. האתר מתאים, לאחר ביצוע אופטימיזציה, למנוע החיפוש גוגל ולאחר חקר מקצועי של מלות מפתח רלוונטיות התורמות לקידומו האורגני.

    חברתנו מתמחה בבניית אתר מותאם לצרכים ולדרישות שלכם, אתר שמוטמעות בו טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לנו ובעיקר לכם להציגו בו מוצר או שירות נדרשים שיכולים להימכר באמצעות האתר ותוך כדי גלישה בו של הלקוחות הפוטנציאליים.

    כאשר מבינים את הצורך באתר מותאם למובייל, שאלת הכדאיות שלו מתחדדת ונאמדת במונחים של חיוניות ושל אפקטיביות. סביר להניח כי איש מבעלי האתרים, ודאי לא אתרים של חברות ועסקים, לא ירצה לוותר על האפשרות להיחשף בפני קהל יעד פוטנציאלי גדול המצוי במובייל.

    בנוסף, מנוע החיפוש הגדול והמרכזי ברשת האינטרנט, גוגל, נותן עדיפות בקידום לאתרים המותאמים למובייל, כך שיש לכם כל הסיבות ההכרחיות והמספיקות על מנת להעדיף בניית אתר מותאם מובייל.

    אין ספק כי על מנת לבנות אתר אשר יאפשר מיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בפלטפורמת המובייל נדרשת הבנת מהותו ואופן פעולתו. לשם כך חשוב וחיוני לפנות אל חברה המאומנת ומיומנת בבניית אתרים כאלה.

    חברתנו, Dig-it פתרונות אינטרנט, מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, לרבות מעצבים גרפיים מנוסים בעיצוב אתרי מובייל. אנחנו מספקים לכם את המענה המקצועי הטוב והאפקטיבי ביותר, אשר יאפשר לכם למנף את האתר שלכם וממילא את הפעילות העסקית שלכם מעצם מתן אפשרות למספר הולך ורב של גולשים להיחשף אליכם בעודם גולשים בו מתוך הסמארטפונים ושאר מכשירי המובייל שלהם.

    בעלי אתרים רבים ששדרגו את אתריהם והפכו אותם מאתרים בלעדיים ברשת לאתרי מובייל וכאלה שמראש נבנה האתר שלהם כאתר מותאם למובייל יכולים להעיד על התועלת הרבה שהם מפיקים ממנו.

    Comments are closed.

    דילוג לתוכן