בלוג Dig-it

    בניית דף נחיתה שמצליח להמריא

    דף נחיתה הוא עמוד שיש לו שלוש מטרות עיקריות – המרות, המרות, המרות. הצלחתו נמדדת לפי היחס שבין הגולשים שנוחתים בו לבין הלקוחות שממריאים ממנו. אז איך עושים את זה "כמו שצריך"? איך בונים דף נחיתה שהופך למנוע שיווקי? ובכן, הדקו את חגורות הבטיחות, יש לנו כמה טיפים מעולים בשבילכם לגבי בניית דף נחיתה מנצח.…
    קרא עוד

    בניית אתר עם סליקת כרטיסי אשראי

    סליקת כרטיסי אשראי באתר מתבצעת לרוב באתרי חנות. כאשר אנו בונים אתר חנות, אתר שמוכר מוצרים, יש לחבר את האתר למערכות הסליקה של חברות האשראי על מנת לאפשר ללקוח להעביר את פרטי האשראי ולרכוש מייד דרך האתר. שלבי בניית אתר תהליך בניית האתר דומה לבניית כל אתר, אם זה אתר תדמיתי או קטלוגי. ההבדל הראשוני…
    קרא עוד

    עיצוב אתרים וטיפוגרפיה

    עיצוב אתרים מתבצע בשטח תחרותי למדי, עשרות אתרים קמים בכל יום וכולם מנסים להחדיר את המסר שלהם לתודעת הגולשים. שם המשחק הוא תשומת לב וישנן מספר דרכים בהן עיצוב אתרים יכול למשוך את תשומת ליבו של המשתמש. חלקן מורכבות יותר חלקן פחות. הדרך הפשוטה ביותר בה יכול עיצוב אתרים לפתות את העין למבט נוסף היא…
    קרא עוד

    שיווק באינטרנט

    רשת האינטרנט מהווה את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות עבור אנשי שיווק ופרסום, שיווק באינטרנט מאפשר בראש ובראשונה אפיק גישה לקהל רחב ממדים הפרוס בכל רחבי העולם בעלויות נמוכות מאד מאלה הנגבות עבור מאמצי שיווק בקנה מידה דומה מחוץ לרשת. היתרון השני של שיווק באינטרנט הוא ביטול אלמנט "הכפייה", מעצם הגדרתה רשת האינטרנט מופעלת ע"י משתמשים,…
    קרא עוד

    דילוג לתוכן